Raziskovalne naloge

Objava raziskovalnih nalog v strokovni pedagoški reviji Realka

44. številka

NATALIJA BODNER ŠIPEK – Ali komunikacija med vrtcem in starši upada?

PETRA ZEVNIK – Izzivi, s katerimi se soočajo učenci s slepoto, slabovidnostjo in okvaro vidne funkcije v inkluzivni šoli

SIMONA UMEK – Bibarije kot spodbuda za razvoj govora in socialnih interakcij pri otrocih v starostnem obdobju 1–2 let

PETRA GRUBELNIK MANDIĆ – Vloga vzgojitelja pri usvajanju tem v vrtcu

BARBARA LEBAN – Slovenščina kot drugi jezik

43. številka

DANIJELA JELISAVAC – Preverjanje mišljenja otrok v vrtcu in 3. razredu osnovne šole ter oblikovanje smernic za krepitev razvoja mišljenja otrok v osnovni šoli

MATEJA OCEPEK – Pomen lutk v uvajalnem obdobju v Sloveniji

PETRA ZEVNIK – Ocena zadovoljstva staršev z dodatno strokovno pomočjo v vzgojnoizobraževalnih ustanovah

42. številka

JANA MATAVŽ – Spremljanje napredka pri zaznavanju začetnih in končnih glasov pri predšolskih otrocih

HELENA PAJEK – Pedagogika v naravi in vzorčni model dejavnosti obvodne pedagogike za predšolske otroke

41. številka

MARTINA HOLEŠEK – Delo z nadarjenimi v očeh učitelja

MIŠA PINTARIČ – Spodbujanje bivanja v naravi v predšolskem obdobju s pomočjo gozdnih škratov

JASMINA SAFOŠNIK – Z branjem pravljic v vrtcu gradimo razvoj besednega zaklada

40. številka

BARBARA GAČNIK – Analiza vplivnih dejavnikov v procesu izbire vrtca

39. številka

NINA ZVER – Uporaba elementov formativnega spremljanja pri pouku in njihov vpliv na počutje in uspešnost učencev

38. številka

ADRIJANA SKOK – Vpliv bralnih uric na razvoj bralnih spretnosti pri vključenih tretješolcih

ANIJA KOKOT – Socialno-čustveni razvoj otrok v predšolskem obdobju

LEA KRAJNC LEŠNIK – Pomen vključevanja gibalnih aktivnosti v vrtcu

37. številka 

TINA AVBAR – Pogostost uporabe formativnega spremljanja v povezavi s področjem gibanja v Vrtcu Ivančna Gorica

DARJA FINK – Spodbujanje uživanja sadja in zelenjave med učenci

VANJA KOFLER – Vpliv digitalnih vsebin na uporabo tiskanih knjig v vrtcu in domačem okolju

ANITA PERPAR – Redna gibalna dejavnost 1–2-letnih otrok v Vrtcu Ivančna Gorica ima pomemben vpliv na razvoj koordinacije

RENATA ŠUMAH – Kako živeti in preživeti s sodobno tehnologijo v digitalni dobi

36. številka

KATARINA VINŠEK – Zakaj število opravljenih bralnih značk v osnovni šoli upada s starostjo učencev?

35. številka

LEA KRAJNC LEŠNIK – Vpliv vsakodnevnega petja in poslušanja glasbe na melodični in ritmični posluh 4-letnih otrok

MIRJAM RUPAR – Zastopanost raznolikih glasbenih vsebin v vrtcu

34. številka

Darja Draksler – Empatija pri otrocih

33. številka 

Mateja Turk – Spodbujanje profesionalnega razvoja vzgojiteljev s pomočjo kolegialnih hospitacij

Veronika Matjašič – Mnenje vzgojiteljev o izobraževanju za delo z otroki s posebnimi potrebami

Barbara Radek – Družinsko branje in razvoj pismenosti v predšolskem obdobju