Objava raziskovalnih nalog v strokovni pedagoški reviji Realka
44. številka
NATALIJA BODNER ŠIPEK – Ali komunikacija med vrtcem in starši upada?
PETRA GRUBELNIK MANDIĆ – Vloga vzgojitelja pri usvajanju tem v vrtcu
BARBARA LEBAN – Slovenščina kot drugi jezik
43. številka
MATEJA OCEPEK – Pomen lutk v uvajalnem obdobju v Sloveniji
42. številka
JANA MATAVŽ – Spremljanje napredka pri zaznavanju začetnih in končnih glasov pri predšolskih otrocih
41. številka
MARTINA HOLEŠEK – Delo z nadarjenimi v očeh učitelja
MIŠA PINTARIČ – Spodbujanje bivanja v naravi v predšolskem obdobju s pomočjo gozdnih škratov
JASMINA SAFOŠNIK – Z branjem pravljic v vrtcu gradimo razvoj besednega zaklada
40. številka
BARBARA GAČNIK – Analiza vplivnih dejavnikov v procesu izbire vrtca
39. številka
38. številka
ADRIJANA SKOK – Vpliv bralnih uric na razvoj bralnih spretnosti pri vključenih tretješolcih
ANIJA KOKOT – Socialno-čustveni razvoj otrok v predšolskem obdobju
LEA KRAJNC LEŠNIK – Pomen vključevanja gibalnih aktivnosti v vrtcu
37. številka
DARJA FINK – Spodbujanje uživanja sadja in zelenjave med učenci
VANJA KOFLER – Vpliv digitalnih vsebin na uporabo tiskanih knjig v vrtcu in domačem okolju
RENATA ŠUMAH – Kako živeti in preživeti s sodobno tehnologijo v digitalni dobi
36. številka
KATARINA VINŠEK – Zakaj število opravljenih bralnih značk v osnovni šoli upada s starostjo učencev?
35. številka
MIRJAM RUPAR – Zastopanost raznolikih glasbenih vsebin v vrtcu
34. številka
Darja Draksler – Empatija pri otrocih
33. številka
Mateja Turk – Spodbujanje profesionalnega razvoja vzgojiteljev s pomočjo kolegialnih hospitacij
Veronika Matjašič – Mnenje vzgojiteljev o izobraževanju za delo z otroki s posebnimi potrebami
Barbara Radek – Družinsko branje in razvoj pismenosti v predšolskem obdobju